عليرضا ابويي امروز در گفتگو با خبرنگار يزدفردادر مهريز اظهار داشت: استفاده من از مردم در سياست كلي اداره شهر از مهم‌ترين دستاوردهاي پيشرفت و توسعه اين شهر است كه اين سياست را با جديت كامل ادامه مي‌دهم.
وي افزود: ديدگاهم در باره اداره مهريز اين است كه با راي مردم به عنوان شهردار مهريز انتخاب شده‌ام و اين اصل حكم مي‌كند از نقطه نظرات آنان به طور مستقيم در سياستگذاري شهر استفاده كنم.
دومين شهردار دوره سوم شوراي شهرستان مهريز بيان داشت: تشكيل شوراي معتمدان محلي از بزرگ‌ترين دستاوردهاي فعاليتم در اين شهر است و با اين ابتكار از كساني كه به نوعي در سطح شهر داراي طرح و ايده نو بودند و به نوعي دلسوز شهرشان هستند، در اداره شهر استفاده خواهم كرد.
ابويي خاطرنشان كرد: در همين مدت كوتاه توانستيم با انتخاب 38 نفر از معتمدان محلات مختلف مهريز و استفاده از نظرات آنها گامي بلند براي پيشرفت و توسعه شهرستان مهريز برداريم.
وي بهترين روش در انجام دادن هر چه بهتر كارها و خدمات‌رساني به مردم را استفاده از نقطه نظرات شهروندان دانست و تصريح كرد: هيچ‌كس بيشتر از خود ساكنان شهر، دلشان به حال شهرشان نمي‌سوزد.
شهردار مهريز گفت: ساير مسئولان شهرستان نيز بايد از اين الگو استفاده كنند و براي ارائه خدمات بهتر به مردم گام موثري بردارند.
ابويي تصريح كرد: استفاده از مردم و نظرات آنها در اداره امور، نقطه عطف ارائه خدمت به آنها است.
شهرداري شهر مهريز طي دوره سه ساله شوراي اسلامي شهر تاكنون رياست دو شهردار و يك سرپرست را به خود ديده است.
یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا